Contact Servicedesk WSD

Contactgegevens, openingstijden en dienstverlening van de Servicedesk in het WSD-complex.

Contactgegevens & openingstijden

De Servicedesk van dit cluster is gevestigd in het Lipsius Gebouw, op de begane grond. Daar kunt u terecht voor vragen over facilitaire dienstverlening, zoals automaatstoringen, verhuur van audiovisuele apparatuur of kleine gebreken aan het gebouw.

 
Locatie: Cleveringaplaats 1, Lipsius, begane grond
Openingstijden:    ma t/m vr tussen 9.00 - 17.00 uur
Telefoon: 071 527 2400 
E-mail: via dit reactieformulier

Cluster facility manager: Jasmijn van den Heuvel 
Servicemanager: Adrie van den Kerkhof & Johan van Triest
Afspraken met de cluster facility manager of de servicemanager kunt u maken via de Servicedesk.

Dienstverlening

U kunt bij de Servicedesk terecht voor alles wat betrekking heeft op facilitaire zaken. In het bijzonder kunt u voor onderstaande onderwerpen langskomen: 

Vragen, opmerkingen of klachten

Alle binnengekomen verzoeken, aanvragen en klachten worden vastgelegd in een meldingssysteem. Voor de juiste afwikkeling van vragen is het van belang dat u de verzoeken bij voorkeur via e-mail of via het webformulieren doet. 

In een aantal van de hierboven genoemde onderwerpen beperkt de actie van de Servicedesk zich tot het doorsturen van de boodschap naar de juiste contactpersoon. Ook dan geldt: van via de Servicedesk binnengekomen verzoeken, aanvragen en klachten wordt het vervolgtraject bewaakt! 

Belangrijke fax- en telefoonnumers

2300/2500    Receptie Lipsius; algemeen
2200 Receptie Lipsius; Calamiteitennummer 
2400 ServicedeskWSD 
2615 Fax Receptie Lipsius
4444  Calamiteitennummer (analoog aan 112: u wordt direct doorverbonden met de regionale meldkamer).
2402  Zalenbeheer (9.00 - 12.00 uur) 

LET OP:
In geval van brand of ernstig ongeval 4444 bellen en brandweer en/of ambulance alarmeren. Direct daarna belt u 2200, om de BHV-ploeg in te schakelen. Bij minder ernstige calamiteiten (diefstal, vernieling e.d.) kunt u 2200 bellen en het incident melden bij de medewerker algemene dienst (huismeesters).

Deze instructies staan ook vermeld op de oranje fluorescerende sticker op uw telefoontoestel. Heeft u een toestel zonder 'panieksticker' meld dit dan bij de Servicedesk.  

Laatst Gewijzigd: 14-09-2016